zen-cart.nl (Nederlandstalig)
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
7 September 2010, 17:58:41

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
25639 aantal berichten in 3569 topics door 2916 geregistreerde leden
Nieuwste lid: mike
* Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
+  zen-cart.nl (Nederlandstalig)
|-+  :: Zen Cart betaalsystemen
| |-+  Overige betaalmethoden
| | |-+  Payment service of zelf doen? Waar ligt het omslagpunt.
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Payment service of zelf doen? Waar ligt het omslagpunt.  (gelezen 713 keer)
M0entje
Zenned

« Gepost op: 31 Mei 2010, 13:09:47 »

Omdat de ING zo aardig is om hun iDeal tarieven te wijzigen ben ik nu (weer) aan het kijken naar een paymentservice.
Ik gebruik nu iDeal, PayPal en bankoverschrijving voor mijn klanten. Voor mijn Belgische klanten zou ik graag Mr. Cash willen aanbieden maar dan moet je weer een Belgische rekening
openen (als ik het juist heb)
Waar ligt nou het het omslagpunt, (financieel gezien) dat het interessant wordt.

En welke Payment service dan... je geeft het wel uit handen...ik ben een beetje huiverig.
Ook moet je direct kunnen controleren of de betaling wel goed is gegaan natuurlijk...

Tips?????
_Arjen_
Totally Zenned

« Antwoord #1 Gepost op: 31 Mei 2010, 13:39:09 »

Bij alle Paymentproviders kun je alle transacties zien, precies zo als je gewend bent, alleen vaak overzichtelijker Laughing
Ook moeten ze aan allerlei voorwaarden voldoen voor ze iDeal etc. mogen aanbieden, dus slechte heb je er (bijna) niet tussen.
Welke je zou moeten kiezen? Gewoon even prijzen vergelijken helpt vaak al een heleboel Wink

istilah
Totally Zenned

« Antwoord #2 Gepost op: 31 Mei 2010, 16:12:56 »

Ik zit met hetzelfde. ING wil nu 20 Euro abbo per maand zien, dan gaan de transactiekosten omlaag van 0.75 naar 0.50.
Tijd om eens rond te neuzen.

Kijken en vergelijken, recensies lezen, kan je goed doen op:

http://www.internetkassa.nu/pspcheck.html
Als je je via die site aanmeld, krijg je zelfs hier en daar wat korting op uitbetalingskosten of aansluitkosten.

Je vindt er ook veel info.

Als het puur om iDeal gaat, kijk hier dan ook eens:

http://www.internetkassa.nu/component/content/article/38-rokstories-frontpage/132-vergelijking-ideal-aanbieders.html

http://www.idealbetalen.com/

Groet, Ronald

Elk probleem heeft een oplossing, als er geen oplossing is dan is het geen probleem maar een feit.
M0entje
Zenned

« Antwoord #3 Gepost op: 31 Mei 2010, 18:00:56 »

Bedankt voor de tips!
Ik ga de site internetkassa eens goed doorlezen en vergelijken.

(het blijft wel een doolhof;-)

btw ik heb iDeal op dit moment super draaien in de shop, het gaat om bv Mr. Cash
en uiteindelijk de totale kosten.
Een hele uitzoekrij dus.
eentje
Totally Zenned

« Antwoord #4 Gepost op: 31 Mei 2010, 19:15:25 »

MrCash moet je dus MultiSafePay of Ogone hebben om dat vanuit nederland te doen zonder de omslachtigheden om een belgische bankrekening te nemen.

I came, I saw, I got Zenned...
boudewijn
Nieuwe Zenner
*

« Antwoord #5 Gepost op: 28 Juni 2010, 12:20:44 »

zonder de omslachtigheden om een belgische bankrekening te nemen.

Op dit moment werk ik niet met een provider maar gebruik de Zen-Cart modules voor PayPal en iDeal.
Voor het toevoegen van Mr. Cash zijn de alternatieven in theorie denk ik óf direct aansluiten op Mr. Cash (met het nadeel van een Belgische bankrekening), óf via een provider, waarbij de andere twee mogelijk ook worden toegevoegd om het makkelijker/goedkoper te maken.
Ik zoek me echter helemaal gek op internet, maar kan in België niet de equivalent van iDeal vinden.
Weten jullie of die er uberhaupt wel is, of dat je in België per definitie aan een provider vast zit?

eentje
Totally Zenned

« Antwoord #6 Gepost op: 28 Juni 2010, 13:19:31 »

dan moet je even kijken bij multisafepay en ogone beide bieden allerlei vormen aan.

I came, I saw, I got Zenned...
Pagina's: [1] Print 
Ga naar: